fredag 14 augusti 2009

En tanke eller fler

Mycket bra skrivet än så länge skall också ta i akt att alla som ser denna blogg skall komma och se denna fartfylda och roliga föreställning som kommer bli min sagt en upplevelse i skruvad humör och allvar. Ja vad är gammalt och vad skall man göra? Tänk om man är gift tar hand om sin älskade vad är tillåtet efter att man inte kan hjälpa till hemma eller på hemmet. Kan man leva livet eller är det fel, vad är galet eller en upplevelse som växer i kroppen. När skall man dö eller tänker man mer på det när man är gammal eller tänker man nä man lever tills man är 80 90 år så jag har tid kvar, inte vet jag? Jag är snart 30 och min far dog när han var 38 det är ju inte långt kvar. Döden kommer nog i fatt än var man vill det eller ej och varför inte ha roligt och leva livet så länge man orkar. Jag tycker det är fel att man skall vara fast som många äldre som jag har stött på, men många tycker att man har en plikt att vara trogen mot sin partner som man har delat sitt liv med. Och kanske jag kommer ditt också med dessa tankar när jag blir äldre inte vet jag men en sak är säkert jag skall ha det trevligt och roligt under tiden jag kommer ditt. Ta vara på livet och lev livet för varandra.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Fina tankar! Och jag ser fram emot föreställningen! :-)

    //SandrasThoughts

    SvaraRadera